söndag 25 augusti 2013

?


Det var dags
att byta lakan härhemma och det slog mig hur löjlig man (åtminstone jag) ser ut .

Där står jag och brer ut täcket , tar upp lakanet letar efter de små kanthålen samlar ihop lakanet försöker dra in täcket  men plötsligt har täcket knölat ihop sig och jag står där sticker in mina viftande armar i lakanet och efter tre försök har jag lyckats rätta till täcket . Nu ska jag dra ner lakanet över täcket och viftar med armarna i luften och om man är snäll kan man säga att jag ser ut som en flygande fjäril men vill man komma närmre sanningen ser jag ut som ett flygplan som inte kan flyga.
Inte kul att se sig själv men roligare att kolla andra när de viftande drar ner lakanet över täcket.
Slutsats. Jag behöver längre armar.
Igår  var det åter fantastiskt väder. Härligt med denna långa sommar!  Bio blev det  Hur många kramar finns det i världen och jag tycker den var väldigt bra .  Alla i mitt sällskap delade inte min åsikt men jag trodde det skulle bli en upprepning från "lingonen" men denna var helt annorlunda.
Jag undrar hur de (Hudiksvallteatern) ska förnya sig i framtiden.
Kramar har det gått inflation i  och nu ska man kramas oavsett om man känner personen eller inte vill ge någon du inte gillar en kram.  Nu är det nästan en plikt att krama alla du möter. Jobbigt.
Trots detta tycker jag mycket om att få och ge kramar till de jag gillar och gläds åt att det nu är mer naturligt.  
Idag är det vilodagen så jag önskar er alla en lugn samtidigt stimulerande dag

2 kommentarer:

Mats sa...

Jaha, hur många kramar finns det?

Jasså, bäst man passar sig så man inte hamnar i onåd.

De kommer säkert med en ny sevärd föreställning om två år så den riskanalysen sprack.

Må så grankott alla männiso barn

REMY.CREDIT sa...

BEHÖVER DU ETT DRIVT LÅN EMAILL OSS NU FÖR DIN FASTLÅN
(remy.credit111@gmail.com) whatsapp: +46769618757
behöver du ett lån ??, Vad är dina finansiella behov? Vi ger ut lån från minst 1000kr till högst 100.000.000,00kr med behaglig varaktighet som sträcker sig från 1 till 50 år till en mycket reducerad ränta på 2%. Behöver du ett affärslån? Behöver du ett personligt lån? Vill du köpa en bil? Vill du refinansiera? Behöver du ett inteckningslån? Behöver du ett enormt kapital för att starta ditt affärsförslag eller utbyggnad? Har du tappat hoppet och tror att det inte finns någon väg ut och dina ekonomiska bördor fortfarande kvarstår? Tveka inte att kontakta oss för eventuellt affärssamarbete Kontakta oss via e-post: remy.credit111@gmail.com whatsapp: +46769618757 Vi har ett lån till dig