onsdag 27 mars 2013

dagar som gått



Kul

har just lärt mig ett nytt spel som heter Coach Board Game ,vad det nu betyder kan man undra?

Vi var många och extra roligt var det att möta personer som jag inte kände.   Det var både roligt och allvarligt.  Spelet syftar till att jag ska utveckla mig som person och om  spelet lyckats med det eller ej får framtiden utvisa.   Givande var det och många tankar som  följer flera dagar efter att "sista matchen spelats.   Populärt är att leverera ett resultat och min fråga är hur man ska lyckas med det i detta spel. -  Visst ja , jag har redan besvarat frågan genom att säga att framtiden får utvisa om jag nått resultat eller ej.

Söndagen innebar något helt annat för då ordnades en påsksupé i vår förening . Tack vare hjälpsamma människor  blev både mat, underhållning och stämningen god.  Om jag ska gnälla över något så är det att diskbänken i lokalen är för låg vilket medför lite ryggont fast det är inte mycket att gnälla över eftersom det går över efter en halvtimme och smärtan ej behöver motverkas med värktabletter.

Igår  blev det en vacker resa genom en minidel av Norrland därefter god mat och ett intressant styrelsemöte med många kloka personer och så jag .

Ha det

Inga kommentarer: