fredag 15 februari 2013

Fredagkväll


    Skypar  just nu med min kompis
Skype  eller IP-telefoni är  bra men tyvärr är det många som inte upptäckt det ännu.

Nu gäspar kompisen i andra ändan Han lyssnar samtidigt på radion , skriver mail, och pemellanåt säger han något till mig.

Övrigt har veckan bestått av besök på andra föreningars årsmöten  vilket kan ge både inspiration, nedstämdhet för allt andra föreningar presterar samt lite uppåt för att "min" förening gjort något bra .
Allt detta.  Det är också intressant att kolla  mötesordförande och hur de hanterar mötet och vilken attityd de intar. Någon är allvarlig kanske stressad, någon lite mer skämtsam och lättsam.
Fackligt möte angående arbetsmiljö  var jag på igår och  det är både likt och olikt när det handlar om jobbet.  Där är det lagen som gäller. Snart ska vi ha årsmöte där också

Efter en lång tystnad från skypekompisen kom det nu ett mmmmmm  och jag hör hans stol knaka  då och då.  Nu är det musik på hans radio 

Nu ska jag snart sluta
Sköt om er
En kram till skypekompisen

Inga kommentarer: